Workshop "Children's public spaces: Islands of freedom in the city?" (Updated)

CRiCity is organizing the workshop "Children's public spaces: Islands of freedom in the city?" to be held on the 25 October, 2019 at the Lisbon School for Management and Economy (ISEG), in Lisbon, Portugal. The workshop will take place between 9:30 and 18:00 at room 101 in the building "Novo Quelhas". Entrance is free.

This workshop is part of the research project CRiCity - Children and their right to the city: Tackling urban inequity through the participatory design of child friendly cities.

CRiCity project analyses children’s relations with public places in the two biggest cities in Portugal, Lisbon and Porto, using a child-centered, ethnographic and participative approach.

9:30-10:45 Sessão 1
Moderação: Inês Faria
(SOCIUS/CSG, ISEG, ULisboa)

Apresentação do Evento/Projeto